پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
3341
-
الف
+

تئاتری با موضوع شهید «محسن وزوایی» روی صحنه رفت

نمایش «رویای شب دهم اردیبهشت» که درباره زندگی و مبارزه و شهادت محسن وزوایی است برای نخستین بار به صحنه رفت.

نمایش «رویای شب دهم اردیبهشت» که درباره زندگی و مبارزه و شهادت محسن وزوایی از فرماندهان سپاه هشت سال دفاع مقدس است برای نخستین بار به صحنه رفت.

به گزارش آی‌فیلم،در نخستین اجرای این نمایش که عصر یکشنبه اجرا شد سردار محسن کاظمینی فرمانده سپاه پاسداران تهران، سید باقر سادات حسینی معاونت فرهنگی این نهاد، برادر شهید وزوایی و خانواده برخی شهدا حضور داشتند.

میلاد جباری مولانا کارگردان نمایش با بیان اینکه تئاترهنری اصیل است گفت: رویای شب دهم اردیبهشت بضاعتی از سوی ما برای ادای احترام به این شهید است تا بتوانیم گوشه ای از زندگی وی را روایت کنیم.
الهام چرخنده از بازیگران این نمایش ضمن تبریک میلاد امام حسین (ع) که روز پاسدار نیز هست گفت: این روز فرخنده با سالروز شهادت محسن وزوایی و آغاز نمایش 'رویای شب دهم اردیبهشت' همزمان شده است. این نابغه شیمی و فرمانده جنگ مایه فخر ایران اسلامی است.
نمایش 'رویای شب دهم اردیبهشت' به طراحی و کارگردانی میلاد جباری مولانا از 10 تا 20اردیبهشت ماه ساعت 18 به مدت 75 دقیقه در تالار وحدت به صحنه می رود.
محسن وزوایی از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس دانشجوی رشته شیمی دانشگاه صنعتی شریف ، دهم اردیبهشت 1361 در سن 32 سالگی به درجه شهادت نائل شد.

ص گ / س م

نظر شما
ارسال نظر